Fredagsmyyyyyys

fasen va tiden går! redan fredag, redan en vecka sen vi satt i bilen på väg ner till Stockholm, redan en vecka sen jag var på grönan, usch!
Nu har jag 2 dagar kvar och jobba och sen är det slut, vad fasen ska jag göra? har sökt tusentals jobb öööverallt, till och med i DANMARK, dom skickade ett mail och ville att jag skulle komma på en intervju, men jag har inte vågat ringa dom.. hur ska man förstå danska? haha.

Men man får hålla tummarna på att nån hör av sig iaf.. är less på att bo hemma nu!

I måndags var jag i stan iaf, kunde såklart inte hålla tassarna borta från kläder och smycken! handlade
1 tröja, 2 par byxor, 1 top och en ring..... slutade på 950;- ! men då är jag som lyckligast ehehe, tragiskt nog..

Ska snart åka iväg o jobba 16-21, sen då jag kommer hem är äntligen Krillis här, sååå som jag längtat!
Har inte träffat han på 2 veckor nu, så ska bli mys!

i helgen blir det nog lugnt skulle jag tro, jobb imorn med.
cya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0