forbidden fruit.

ibland känner man bara för att försvinna, idag är en sån dag.
Är rätt övertygad om att det är för att jag ser ingen utväg alls, jag ser inget framtida jobb (har garanterat sökt över 70 jobb på ett par månader). vaaaar är min framtid o när ska den börja? jag lär mig absolut ingenting av att bara göra ingenting.

när man inte har nåt bättre än såhär att skriva så ska man inte skriva alls. borde vara fööörbjudet!



såhär känner jag mig inteee nu iaf. stackars Krille ..


men tjing.

Kommentarer
Postat av: sofia

men du, du borde ju söka jobb som modell eller nått!! tror inte att det skulle va några problem för dej, du e ju så snygg både med o utan smink!!

2010-08-26 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0