DONE.

man blir lycklig av att handla, haha, helt galet. men jag blir så otroligt glad av att köpa kläder och skönhetsprodukter och smycken. fy va roligt det är ! :)
igår var jag och anna till Sundsvall och shoppade loss, och sen åkte vi in till Sundsvall och hämtade...........


MITT SOLARIUM som jag köpt! wiho!
man slösar, eller jag iaf, slösar så sjukt mycket pengar på att gå dit och sen måste man anpassa sig efter öppettider hela tiden, då är det ju lite smartare att ha ett eget liksom ;)
huuuuur underbart som helst!

Handlade lite kläder och sånt som jag tänkte lägga ut sen :) mycket nöjd med gårdagen.
Sen åkte jag hem, träffade Krille i 30 min och sen drog jag till Ramsele för att jobba natt.
Inte lika kul när jag kan träffa Krille!
Så nu har han åkt och det känns inte alls nå bra, saknar han som stryk redan, aja.

Nej, nu ska jag gå och sola och sen ska jag gå och vila innan det är dags för jobb igen! 21.15-07.15.

Jag o anna-carin! :)

tjingeling
xx

Kommentarer
Postat av: Rebecca



HAHAHAHA =)

Jävla frånjävel! Vem fan köper ett solarium?! =)

Otroligt skitkul.. och absolut värt om du ändå solar så mycket =)



Vilken grej! Jag är imponerad!

Kan du ju öppna solstudio ;)



kramar

2010-08-07 @ 20:53:08
URL: http://bekkiis.webblogg.se/
Postat av: Patricia

haha, om man behöver nåt så tycker jag man skaffar det! fast jäkligt dumt av mig, snart kommer alla mina sommar-pengar som jag tjänat ihop vara borta!



Men man får försöka tänka att det var värt det.

Solstudio i Ramneå, tror du det skulle gå runt? ;)

haha.



Kram

2010-08-08 @ 15:04:55
URL: http://patriciapersson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, japp, solstudio i Ramneå skulle va en hit ;) Jag skulle lätt komma dom gånger jag är hemma =)



Kramar

2010-08-08 @ 15:45:15
URL: http://bekkiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0