det okända.

brukar kika på det okända lite då och då, men inget favoritprogram precis.
Men idag kikade jag och jesus, Terry Evans är heeeeeeeeelt otrolig!
jag älskar han! finns så sjuka saker han kan berätta. och innan han blir för gammal känner jag att jag bara MÅSTE träffa han, på ett eller annat sätt.
Sökte lite snabbt på internet och hittade 2 alternativ..........

1.
Strömsund, 23 oktober. kl. 11.00-19.15.
Special event, en heldag med Terry Evans.
950 kr.

2. Hammarstrand, 9 november. kl. 19.00-21.45
Storseans.
190 kr.

Han är ett sjukt duktigt medium, frågan är om det inte är värt att gå på båda två.
Den 9e november är iaf helt klart bestämt! ÄVEN om jag måste åka själv.

Han är nog den enda i Sverige som har ett sk. sjätte sinne.


Sugen?

Länk:
http://www.creativexperiences.com/shop/storseanser-demonstrations/hammarstrand-9-november-2010/


IMORN ska jag lämna in skrotbilen på lagning, alltid lika KUL.
Sen ska jag låna farmors bil till Backe för att hälsa på underbara Anna-Carin :)
pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0