dagens slut.

ännu en dag har gått, sjukt fort som vanligt, överraskar mig inte alls. usch.
fattar inte varför allt går så fort, snart är jag på ålderdomshemmet om de fortsätter i
den här takten.

Idag cyklade jag iaf bort till firman, duktig som jag är :) är ju några km iaf!
där hjälpte jag till lite med nå snabbt pappersarbete o sen försökte jag lära mig kassan lite.
Lukas (min goa lillkusin) kom dit och var UTSVULTEN sa han, haha, så jag o han åkte iväg till
donken på strömpilen så tryckte vi i oss lite mat där :)

Efter det åkte vi in till firman igen, väntade tills krillis slutade o sen hämtade vi Thereze o åkte till hennes
tillfälliga boende, där åkte krille hem och jag o thereze var kvar och skrev mitt cv och pratade om allt mellan himmel och jord! tack snälla underbara moster för hjälpen med CV och god mat :)

imorgon ska jag åka till firman och skriva ut cv't (måste ha en skrivare ist för att snylta på andra?!?!??) sen ska jag o mormor åka och fika inne i stan, och då ska jag passa på att lämna in cv't till Carlings och hoppas på det bästa..! wish me luck.

får se om jag hinner blogga nåt innan jag åker iväg, ni lär väl märka :)


hade en mys-outfit idag bara som ni ser!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0