Basta!

Bastarista! har ju jobbat ihjäl mig den här sista veckan.. 8 DAGAR I STRÄCK! skittrött har jag varit, men nu har jag 2 dagars ledighet och det känns sjukt bra :)

I lördags var jag till Ramsele, vi bastade och badade i älven, vi var säkert 10-15 st, sjukt kul. Tror jag har haft totalt 2 roliga helger den här sommarn och det här var en av dom, fastän jag jobbade!

har märkt på mig själv att jag faktiskt varit dålig på att skratta senaste tiden, helt galet egentligen, men det är faktiskt sant! haha. Men nu känns det som om det är på bättringsväg och jag börjar komma igång igen, har väl bara varit någon period. men så äre! skönt att det börjar bli som vanligt igen!

Imorn kommer ICEBREAKERS hit till Ramsele och ska spela, blir bla foppa, markus näslund och (MIN ÄLSKLING) Zuccarello, sedin'arna och massvis med andra som kommer hit. sjukt kul ska det bli!!!!
hade helst vilja haft någon ferre efteråt så man kanske får träffa någon spelare, men verkar inte bli det.. hmpf*
På onsdag ska vi förhoppningsvis dra ihop nå gäng och åka upp till ramsjön och bada tunna, bada i sjön (basta?) och grilla. det kommer också bli fett kul :)

typiskt att jag jobbar hela den här helgen (OCKSÅ). gillar inte att jobba helger.
Men det är bara att bita ihop.

nu ska jag försöka ta mgi ut med vovven en sväng och sen ska jag gå och (kanske) färga håret..
TJINGELING.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0