back from town.

nyss skrivit in mig på arbetsförmedlingen igen, hopppppppppppas att jag slipper vara inskriven där alltför länge. Sen gick jag till apoteket och hämtade mitt recept, trodde det skulle vara snordyrt med antibiotika men icke, 129;- fick jag betala! super!
 
..och såklart hittade jag både hårda och mjuka saker att ta med mig hem.



en jättefin tunika .. 299:-



ett par brallor jag köpte för ca 2 veckor sen.



ett par döööösnygga skor, 399:-.



smycken.
fr. höger; klocka från kroatien, armband 99:- (h&m), ring från lindex,
örhängen från h&m 49:-, ring från h&m 49:-, armband från rut m.fl 89:-.


tunika, rea-vara, vero moda.



bälte från vero moda, oversize tröja från rut m.fl, rea-vara.


MYCKET NÖJD. ska storhandla mat nu.
tjing på er !

Kommentarer
Postat av: sofia

snygga skor!!

jag kommer ihåg att du visade ett annat par skor, typ zebra skor, var köpte du dom?? dom va ju jättefin!!

2010-08-25 @ 15:23:52
Postat av: Patricia

Tack så mkt, kul att du gillar dom!

Jag köpte dom från nelly, men dom är nog slutsåld nu, så du får nog kika på blocket eller tradera eller nåt liknande :) 14 cm klack, dösvår att gå i iaf! o om du hittar ett par, kom ihåg att dom är rätt stora i strlk, jag fick ta en strlk mindre än va jag brukar ha ;)

good luck!

2010-08-25 @ 19:21:38
URL: http://patriciapersson.blogg.se/
Postat av: sofia

tack för tipsen!

ja, frågan är ju om jag skulle klara av att gå i dom men jag får väl ha på mej dom o stå still!! ha ha!

2010-08-26 @ 19:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0