äntligeeeeeeen fredag!

Idag ska jag stääääda för jag o Krille väntar storfrämmande ;)
sen ska jag fixa naglarna lite till o sen ska jag vänta på Kristoffer tills han slutar jobba o sen drar vi väl till
Ersboda o går på systemet o grejar lite dricka tills ikväll.
kul väder är det iaf INTE, pissregn... men det blir nog bättre får vi hoppas :)

ERMIN kommer ikväll, kommer bli awesome! Sen ska vi till 5five club o spana, annars drar vi väl på TC eller corona :) får se vad som lockar! 
nå tips? 


Har iaf fått en text som MITT FAN Calle skrivit, haha ;) .....
  Trots att vi kanske inte är ense om allt jämt i våra diskussioner så går det ändå att hålla ett vettigt samtal på ett vuxet sätt med denna tjej som också verka smart och snäll. Hon är också beviset på att man faktiskt kan bry sig om utseendet och vara snygg och fin men ändå inte se ner på andra människor eller vara stroppig samt ha sunda värderingar och vara jordnära. Hon verkar dessutom vara en bra och trogen flickvän till sin kille. Helt enkelt en bra människa! Kram på dig

Gulligt skrivet tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0