Ångest!?

Hatar såna här idiot-dagar. Krilles dator är så sjukt seg och PRECIS när jag skrivit klart ett dö-bra CV och tänkte bara ladda upp en bild på mig och sen skicka iväg, vad tror ni händer då? såklart lägger internet av......
ååååååh vad jag kokade, jag SKREK av ilska, det måste sett roligt ut.......
Längtar tills jag får min nya dator!

Så det var bara att sätta sig ner igen och börja skriva, så nu är jag äntligen klar..
Jag hoppas sååååååååå på att jag får de här jobbet o får tjäna pengar och åka och resa senare. åh, jag vill jag vill jag vill jag vill!!

 Ska börja med maten snart, jag är typ aldrig hungrig nuförtiden vet inte vad det är (?). jag är iaf mer sugen på mat, men det var länge-längesen det knöt sig i magen av hunger.

Gissa vad som kommer ikväll? LÖÖÖÖÖÖÖÖÖN, kl 00:00 kommer den, ska bli spännande att se hur mkt det blir!



har iaf myskläder på mig idag o är osminkad, har inte gått ut alls idag haha. äääälskar mina rosa mysbyxor från h&m. stackars min kropp. tror egentligen jag behöver gå ut, så får försöka ta mig en prommis.

tjing sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0