Akuten......

har haft massa probs med pinkeriet ett tag, inte alls kul. så imorse då jag vaknade hade jag förbaskat ont i
ryggen, längre ner. och det ville inte gå över, ondare och ondare gjorde det tills jag pratade med Queenly och fattade att det var i njuren det gjorde ont!!
Började få lite småpanik och det vart ju inte bättre ju längre man väntade iaf..
Så vid 2 ringde jag sjukvårdsupplysningen och frågade vatusan jag skulle göra, hon trodde det kunde vara njurbäckeninflammation och då var det verkligen panik, jag skulle direkt in på sjukhuset, kunde inte vänta en dag!
Så Krille fick skjutsa in mig, lämnade pinkprov och såklaaaaaaart fick vi vänta typ 2 timmar (vilket ändå är väldigt lindrigt för o vara Sollefteå..) sen togs jag in och där sa doktorn att jag hade ovanligt höga värden på både röda o vita blodkroppar och hade en infektion i pinkblåsan. så nu är det till att knapra antibiotika i ett par dagar..

så här sitter jag och har sjukt jävla ont i njuren FORTFARANDE, när går det över liksom? det känns som om det fortfarande bara gör ondare och ondare..
aja, det visar sig.



.. men skänker mina tankar till min lille kusin på 1 år som ska opereras imorn! Puss och kram till lille vännen.

pyss


Kommentarer
Postat av: Mostern

Njurgrejs går i arv..typ. Nu opererars Jack så jag fördriver tid på sjukhusbibblan..KRAM

2010-08-23 @ 09:23:05
Postat av: Patricia

vadå, är det fler i släkten som haft problem med njurarna innan mig?



men lille skiten, åh va jobbigt det måste vara för dig! huvva. men det går nog hur bra som helst ska du se :) ge han masssssssssa pussar o kramar.

Kram!

2010-08-23 @ 10:14:22
URL: http://patriciapersson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Usch för problem med urinvägarna och allt som kommer till. Sån är jag också... får uvi stup i kvarten och det är fasen bland det värsta!



HOPPAS du kryar på dej snabbt!



Stor kram

2010-08-23 @ 13:40:26
URL: http://bekkiis.webblogg.se/
Postat av: Anette

Men krya på dig gumman!! Lät ju inge bra det där...

2010-08-23 @ 20:01:05
Postat av: Patricia

Rebecca - ja, det är inte alls att leka med, usch det må ju vara det värsta som finns när det blir probs där "nere", hua. urinis är satans verk!

Tack så mycket KRAM!



Tack så mkt, Anette! Det är på bättringsväg iaf känner jag :)

2010-08-23 @ 20:29:09
URL: http://patriciapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0