Umeå

Nu har vi kommit hem från Thailand, känns helt okej ändå faktiskt, allra helst då jag tagit med mig värmen hit!
Känns verklgien som om detta är det bästa jag gjort i mitt liv, hittills, jag har ju ett tag kvar att leva, vill säga, så förhoppningsvis hinner jag med mååånga fler resor! :)

Igår följde jag med Krille till Umeå för att inviga lägenheten vi ska bo i, den var faktiskt riktigt mysig, liten dock, men det kan vi nog hantera :) Just nu sitter jag med mormor på Willmans Däck hos morbror och försöker ordna lite pappersarbete åt han, såå pass snäll är vi !

I veckan ska jag försoka skriva in mig på arbetsförmedlningen och träffa Chefen för H&M och diskutera om praktiken. Känns lite pirrigt att starta upp ett nytt liv såhär, med Krille och med en ny vardag, men det känns skönt att jag har lite människor runt omkring mig som jag vet finns, om jag behöver dom!

I lördags träffade jag Kattis och vi åkte in och träffade alla kompisar, Anna o Maja o alla dom som man inte träffat på ett tag, det var roligt att träffa alla :)

Nu ska jag nog försöka trycka ner näsan i något pappersarbete så det blir något gjort, är lite halvtufft med alla penga-summor hit och dit och brev som ska skickas och allt, men det ska vi nog lösa, jag och mormor! :)

Ha det bra allihop, så hörs vi snart!
xoxox Patricia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0