Sävar!

Krille kom o hämtade mig och vi drog iväg till Strömpilen och köpte en jättefin tröja och ett par tofflor till Bernt (mormors kille) :) så hoppppas att det ska passa nu!
Håller på att göra mexicana- soppa, mmmmmh, det är sjukligt gott! :) bästa soppan som finns, måste det vara.

Har ändrat lite på bloggen nu, haha, vet inte riktigt om jag gillar det, men jag låter det vara ett tag så får vi se i slutändan om det får vara kvar eller inte...

Snart åker vi till Sävar och ska gratta Bernt, sen ska vi åka på morfars grav, som jag inte varit till sen han dog..... :/ känns som om det är dags, har lite dåligt samvete för det..

Menmen, nu måste jag kika maten!
GLAD för att krillepill snart är hemma!

Pratade btw med Kattis igår i telen, oh jesuuuus vad glad jag blev efter vi la på :) haha
HOPPPPPPPPPPAS! Kom igen nu, Katarina ;) you know what i want, hehehehe.





Pattis & Kattis från i höstas

Pusstjing sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0