Ramneå

Nu är jag @ home!
Är faktiskt lite tomt i huset när inte mina syskon är här, finns som ingenting att göra!
Så jag tog mig för och gick ut på en prommis med hundarna igårkväll, Cassie sprang lös och Zorro hade jag i koppel. Jisses vad dom sprang! Så det tyckte dom var roligt, får se om vi går ut en sväng ikväll med!

Nu håller jag ääntligen på att ladda upp alla kort från kambodja, SOM jag har längtat!
Men håller på att lägga upp alla bilder jag tagit, från nr 1 på bloggen www.livetpavift.blogg.se och sen kambodja
bilderna håller på att laddas upp på facebook :)
Så antingen går ni in på bloggen eller fejjan o kikar!




Det här linnet köpte jag i Bangkok! (eg. är det superlångt!)
Saknar det som tusan, fastän vi hade skittråkigt sista 2 veckorna så
saknar jag det ändå! :)


Ikväll blir det jobb för fulla muggar, ska skolas in på natten ! Woho, det kan nog bli rätt roligt tror jag ändå :)
Så jag börjar ikväll 21.15 - 07.15 .
 Awesome kommer det bli med mera pengar!

FÖRRESTEN så pratade jag lite med Mackan från Gnesta igår och det verkar som om dom kommer komma upp över midsommar, deeeeet ser vi fram emot :) var ju toppenkul förra året, så i år kommer det bli hundra gånger bättre! längtar! hoppas verklgen att jag inte behöver jobba midsommar, åh vad jag hoppas.

Men nu ska jag fortsätta med bilderna som ALDRIG kommer att ta slut, sen ska jag försöka städa lite :)

Pusstjing på er.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

snygg blogg du hade


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0