Promenix

ÅÅÅÅH, va skönt det är att röra på sig! jisseeees.
Har varit ute med hundarna i 1 timme ungefär tidigare ikväll, måste försöka hitta en motivation och gå ut o promenera mera! För det behöver jag VERKLIGEN.

Nån som brukar kika på Jade (Tv4+, onsdag kl 20:00)? Hon den kända tjejen från London som var med i brittiska Big brother och sen fick cancer och man får följa hela hennes resa från cancerns början till slut. Åh, det gör så ont i mig när jag ser det, usch, haha, nu låter jag som en gammtant, men det är sant. Fy va jobbigt alltså. om ni inte sett det borde ni kika på det nästa vecka, verkligen jättesorligt och man blir så himla "blöt i ögat"! kika!

Har hittat sjukt söta sommarklänningar (+ annat) som måste införskaffas, vet inte vad som händer, har fått någon sorts förkärlek till klänningar nu, kanske för att sommaren börjar smyga sig på...?
Har även hört att haremsbyxor kommer va sjukt inne i sommar, dom är såå sköna och kan faktiskt se
sjukt bra ut om man stylar dom rätt till en ferre!
Åh, vill shoppa shoppa shoppa, längtar till lönen!!!...

Vilken tycker ni är finast?



First date dress
Style by stars


Tape mini dress SEK 279, Vero Moda - NELLY.COM

Tape mini dress
Vero moda

 Alice Dress SEK 1395, Lipsy - NELLY.COM

Alice dress (white)
Lipsy (världens sötaste!)


Marble SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMMarble SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Marble Leopard                                  Marble Svart
Nelly.com (ÄLSKA!)

Colour Me SEK 149, Nelly Accessories - NELLY.COMTokyo SEK 199, Nelly Accessories - NELLY.COM
Colour me (black)                           Tokyo (gold/black)
nelly.com


Sheer Pant SEK 299, Vila - NELLY.COM

Sheer pant (black)
Vila (Måååste ha!)

Drapey Pantsuit SEK 1395, Filippa K - NELLY.COM

Drapey pantsuit (black)
Filippa K

Lazi Jacket SEK 699, Vila - NELLY.COM

Lazi jacket sand
Vila

Chanty Blouse SEK 599, Mango - NELLY.COM

Chanty blouse (beige)
Mango

Nej, nu har jag tittat mig leds på kläder, usch, vill bara åka till sundsvall o sätta mig utanför Birsta och vänta tills det öppnar så jag kan få handlaaaaaaa ! men ack, det ska jag försöka hålla mig ifrån.

En annan sak som står på min önstelista är lack-legging/byxor, MEN, dom ska vara SKYhöga i midjan. Jisses så snyggt! ...

Imorn blire jobb, 16-21. Hinner kanske kasta in ett inlägg då!
tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0