PIZZA.

Igår var jag otrooligt duktig, gick ut o gick i 1 timme. Skulle posta ett brev, och vet inte hur länge jag gick, fram och tillbaka och såg otroligt borta ut, måste folk ha tyckt, haha. Visste inte vart jag skulle gå, är ju inte van vid att vara här i Umeå och alla smågator som går att gå in på, tar ju år och dag innan jag hittade en postlåda :P Men till slut så hittade jag en! wiho :)

Idag har jag varit mindre lat, men grävde i garderoben och hittade några helt okej kläder och drog på mig dom och matchade dom som jag aaaaaldrig matchat dom förut...!

Take a look! ...


_________________________________________________________


_________________________________________________________



Det här är nog den bästa party-outfiten jag äger! Köpte den på Bikbok för 500;-.



Krilles snygga brills och mina rosa snygga Ray Ban's!


Idag har vi varit lat och åkt o hämtat pizza, jag åt en huuuuur god oxfilérulle som helst, jisses! Den var GUDOMLIG, som farmor skulle säga, hehehe.

Nu ska vi väl bara vara ännu mer lat och kika tv på en lördagskväll som denna!

Pusstjing sålänge.

Kommentarer
Postat av: Carro

Patruschka, du borde bli modell! :)

2010-04-17 @ 20:34:58
Postat av: Patricia

haha! va söt du är, Carro!

Känns nog inte riktigt som ett yrke för mig ;) hehe

2010-04-18 @ 11:42:40
Postat av: Charlotta

snygga brillor du ser ut som paris hilton lite grann i dom rosa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0