pengar = helvetet själv ..

JAG HATAR PENGAR!
usch usch usch vad jag hatar hatar hatar det! fyfan!
Blir så otroligt arg när jag tänker på att jag gjort bort med 25.000+ på den här resan! Det var fett värt det, men NU, nu vill jag ha tillbaka dom! USCH vad jag blir arg................

vill ha en bil, blir tokig redan nu utan bil, det är ett HELVETE.
pengar förstör så himla mycket, det förstör ALLT, iaf om man inte har nå pengar...

Har faktiskt lagt mig i dom nedre klasserna nu och börjat kika på skrutt-bilar. bara jag har en bil!
Så snälla.. Snälla snälla snälla.
Kära gud, ge mig dom där 3000 kronorna på nåt sätt, så jag kan åka och köpa mig en bil jag sett.
SNÄLLA (jag ber ju till och med liksom?!)... Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0