Onsdag? tisdag?

Vafasen, man blir helt sjukt dagvild när man bara går hemma såhär på dagarna, himlarns läskigt äre iaf!
Men jag har kommit i underfund med att det är tisdag idag, för alla er som inte vet!!! :)

Igår tog jag bilen o drog in till Ramsele, träffade Anna o Emma där en snabbis, sen åkte jag vidare till Tina i Nässjö! hehe, först fick jag mjölk o kakor (funderade på om jag hamnat hos en gammtant eller vad?) sen satt vi o pratade om allt och inget. Sen fick vi för oss att gå ut och testa hennes bil som hon fått av sin farbror.
Så vi tog på oss skorna och pallrade oss ut och satte oss i den där gamla volvo 2,45'an.
Tro vad ni vill, men den gick igång, på första försöket, haha! otroligt :)
Så vi satte oss i bilen och gasade iväg ner till sjön, jisses vad jag var rädd, nog för att Tina har körkort, men hon kör ju galet för det ändå! lerig o jävlig var vägen, men fram tog vi oss. Sen vände vi o skulle tillbaka, haha.

Sen fick vi för oss att vi skulle åka in på byn och ta nå raggarsvängar.
Vi körde säkert runt där i fan 2,5 timme och bensinmätarn på bilen funkade inte så vi hade ingen aning om vi skulle få bensinstopp nån gång.
Sen skulle ju tina låtsas vara duktig och visa att hon FAKTISKT kunde högerregeln, så hon tittade åt ett håll o näst intill stannade bilen helt o sa "Högerregeln här då". haha, jag blev bara full i skratt och sa "vafan tittar du åt vänster då för då?" haha, svaret jag fick var bara ett högt skratt och "oj".
Sen åkte vi o hämtade Fanny, så vi var ute o övningskörde med henne :) spännande. hehe.

Idag ska jag gå ut, herregud vad jag känner mig som en karl(?), och slipa bort all rost på bilen och snygga till den ;) duktiga jag.



Den här bilden är min reklambild för banana boat och deras otroliga tanning-oil från Bangkok! haha, erkänn snygg ;) Det var alla tiders, fan så jag saknar't :) JAG VILL SOLA o bli bruuun. ge mig moneey.

Jaja, ska ta mig ett glas med yoghurt nu och sen pallra mig ut.
Take care.
Puss tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0