Ny telefon ..

ENSAM i lägenheten, igeeeeeeen, känns pisssss! Men skönt att man äntligen ska hem imorn så man slipper vara ensam. Åkte med Krille hit för att få vara med han, men har nog varit 90% av tiden själv, menmen, dom där 10% jag fick vara med han är nog ändå värt det!

Igår hade vi bara en sjukt lat hemmakväll, var rätt skönt men eftersom jag typ knappt gjort nåt på flera dagar så hade jag överskottsenergi och blev upp i tok. Ville börja röra på mig, hoppade och studsade som en liten unge på 4 år. hehe, men jag älskar dom stunderna!




Nokia n97, Sony Ericsson Satio, Iphone 3G
Ska skaffa mig en ny telefon, men är osäker på vilken?

Idag går jag mest bara o väntar på att Kristoffer ska komma hem så vi kan äta och sen åka till mormor och gratta hennes kille som fyller år idag! Ska bli oerhört gott med tårta, mummmmms!
Kanske man ska ta sig en prommis idag med :) FINT väder ute, blir så glad då!




Sen vill jag bara säga att jag har väärldens underbaraste pojkvän,
nu då jag kom hem från Thailand så fick jag världens finaste klocka (bilden) och ett
urgulligt silver- halsband med ett hjärta och en pärla i mitten (bilden).
Jag älskar dig!

Pussstjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0