Namnsdag ..

Vaknade upp imorse av att jag fick ett meddelande från Tommy, "Grattis på namnsdagen!"...
Vaaa? tänkte att han skulle driva med mig av nån anledning, men sen skickade pappa samma sak, så började jag tänka efter och jaa, kanske det stämmer.. och se på f**n, det gjorde det!

Så, Grattis alla Patricia och Patrik på namnsdagen :)

Hade även fått en förfrågan om att jobba på sista april, hade lite beslutsångest men till slut slog det mig att jag MÅSTE, mitt konto är tomt nu och om jag ens ska ha råd att leva fram till sommaren så är det bäst att jag börja göra lite uppoffringar, så japp, det blir jobb för mig den sista april! Det kommer ju fler gånger :)

Näej, nu ska jag börja städa och dona lite så Kristoffer blir glad då han kommer från jobbet :)
(är fett sugen på att gå på stan och HANDLA kläder.... men, jag ska försöka hålla mig och spara dom sista kronorna nu.. jisses, hjälp!)

Tänkte mest bara uppdatera er om att jag o alla andra Patricia o Patrik har namnsdag idag ;)
Tjing sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0