Möte?

Halloj, nu börjar det bli lite fart på det hela, tror det handlar om att jag inte har något jobb eller nåt annat att sysselsätta mig med på dagarna, så nu är det väl dags att börja tokskriva.

Sitter just nu i lägenheten och väntar på att mormor ska ringa o komma o hämta mig så vi kan åka på firman. Ska nog hjälpa till med att vara "receptionist" eller nåt idag, ska svara trevligt i telefonen och boka tider tror jag iaf. Vi får se hur det blir då jag kommer dit :)

Ska nog iväg på arbetsförmedlingen idag och skriva in mig iaf, känns rätt skönt att inte skriva in sig i Sollefteå, har hört lite om att dom kan vara som halvseg. eller nåt... Så Umeå blir det för mig!
Sen TROR jag att det blir idag jag ska få träffa chefen, Magnus, för H&M och prata om hur det blir med praktiken osv. Tror nog det kommer att bli bra till slut så! :)



Mycket smycken + rosa nagellack ska det vara :) såhar ser jag ut idag.
Lite smånervös för att träffa chefen för H&M (om det nu blir av idag!?)



Jaja, jag ska fixa det sista och sen ska jag försöka ta mig iväg!
Hörs senare :)
Puss


Kommentarer
Postat av: Moster

Du är SÅÅÅÅ snygg..du är som GJORD för HM...Verkligen!

2010-04-13 @ 12:23:21
Postat av: Patricia

Haha! Söt du är :) Då får man försöka satsa på det efter sommaren då! haha :) Snart ses vi!

2010-04-13 @ 16:59:48
Postat av: Anette

Hoppas att det blev någon träff med chefen på H&M idag!

Så bra att du är och hjälper Björn o co på jobbet!

2010-04-13 @ 17:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0