Målare?

Sitter vid datorn just nu efter ett par timmars målande, vet egentligen inte VAD det är som tar sån tid?
Målar liksom 2 dörrar, 2 gånger. Är inte ens klar, och jag har hållit på i snart 6 timmar? Såklart har man väl tagit några småpauser lite då och då, men fortfarande? Vart har tiden försvunnit? Läskigt hur fort det kan gå ibland...
Aja.

Jag är så sjukt sugen på att SHOPPA!!!!! Ända sen jag kom hem har jag velat kika in på stan och gå på alla klädaffärer och handla in en ny garderob, men jag har inga pengar och jag veeet hur arg jag kommer bli på mig själv för att jag inte har några pengar som jag kan handla för, för jag SVÄR att jag kommer hitta en massa fina grejer. Usch, det känns lite jobbigt faktiskt.... Men kanske någon snäll förälder känner för att skänka lite pengar till deras utfattiga barn? hehe, man kan ju hålla tummarna ;)

Har iaf fixat och donat med att jag ska få börja inskolas på natten på Nipuddens sjukhem nästa vecka, åh, det ser jag fram emot! Har fasen inte varit där på år och dag känns det som! Sista dagen var fasen julafton. hmf. surt!
Men det blir tisdag och onsdag natt jag ska få jobba, och JAG SER FRAM EMOT DET :D tycker verkligen om att vara där :) så mysig stämning jämt!

Så, ge mig masssssssa pengar och ett shoppingcentrum nu så får ni en överlycklig Patricia :)

Men jag ska nog pysa nu. Kika vad alla grabbar gör egentligen här nere! Är fortfarande på firman, det är här jag målar :P hehe.


Hörs snart :)
tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: Anette

Men du ska inte jobba här uppe då? Tänkte om du skulle inskolas på Nipuddens sjukhem?

2010-04-14 @ 17:46:12
Postat av: Patricia

Nej, jag måste vara arbetssökande i 3 månader först (säger arbetsförmedlingen), och om jag inte har fått något jobb efter dom här 3 månaderna så DÅ kan arbetsförmedlingen stå bakom mig med försäkring och bidrag om jag skulle praktisera.



Jag ska skolas in nu på natten på hemmet, så jag ska nog stanna hemma över sommarn och jobba där (om det nu blir så jag får jobb där i sommar) och vänta ut dom här 3 månaderna o komma tillbaka i september och börja praktisera då istället :P



Jag hatar att skriva då jag ska förklara en sak, så jag klandrar dig inte om du inte förstår ;)

2010-04-14 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0