Lugn valborg.

Hejhå, nu var det ett tag sen jag la in ett inlägg, jag hann inte lägga in nåt igår innan jag for, de ringde in mig tidigare, nämligen 13-21.30 istället, så jag fick brådis :)
Sen då jag slutade åkte jag iväg till Lillsele, Junsele för o träffa Krillis, vilket var mys. Kändes dock lite tråkigt att hans familj inte var hemma då jag väl kom dit, men men, det kommer ju andra gånger som tur är :)

Ikväll har jag haft samma skift, 13-21.30, och imorn blire till o kliva upp tidigt o jobba 07-12.
Så det blir sjukt lugnt ikväll, känns trist, men.. jag valde att gå plus istället för minus i helgen ;) smarta jag. hehe
Det kommer ju andra helger :)

Men jag önskar alla en hemskt trevlig valborg!
pussssss på er från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0