Jobbbbb

Först och främst vill jag bara säga att gör iiiiiiiinte den där kladdkakan med turkisk peppar-godis, USCH va äckligt.
Den smakade typ mer bränt än lakrits(?). jag brände den faktiskt inte!

För övrigt har jag jobbat idag, 7-16. Känns bra, PENGAAAARRRRRR.
imorn blir det också jobb, 16-21, sen blir det jobb hela helgen. :)

Har pratat med Tina idag, och jag hade verkligen bestämt mig för att INTE spela fotboll i år, men hon klarade ju det förra året (även om det inte blev så långvarigt, hehe). men än sålänge känner jag INTE för det.
Men vi får se, finns ju nästan inge lag i Ramsele då många flyttat o grejat.
Så vi får väl se :P rätt vad det är kanske man ändrar sig.
åh, vad jag hoppas inte Tina läser dt här, då kommer hon tjata tjata tjata :)

GREYS ANATOMY och JADE (tv4+) ikväll, kan dt bli bättre!??!?!!? nope :)

men jag känner jag blir så långdragen jämt, nu ska jag sluta. finish, finito!
Pusstjing sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0