Jobb

Jobbade natt inatt, det gick faktiskt bra, blev lite trött där vid 3-snåret, men jag klarade natten! :)
nu väntar ännu en natt på hemmet, ser fram emot det faktiskt! Känns skönt att ha något att göra nu eftersom
jag är arbetslös och allt, skulle ju inte göra ett dugg på dagarna annars. Feeels good!

Det hände dock en mystisk grej innan jag skulle åka på jobbet igårkväll...
Då skulle jag ta på mig min vinterjacka (som bara legat hemma de här 3 sista månaderna jag varit utomlands) och sen känner jag någon knöl, det ligger nåt i innerfickan. Så jag öppnar den och tar fram det.. och vet ni vad det var? -EN bebis-tröja! Och vaaaaar tusan kom den ifrån? Vi har ingen i vår "närhet" som har bebisar? halloj? den var inte ny heller utan noppig och såg använd ut. helt sjukt, såå.
Vem är bebis-tröjans ägare?

Men nu ska jag börja fixa mig i ordning för jobb!
Puss på er.
tjingtjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, vad sjukt! ÄR det någon med barn-planer som haft den? TA med den ner så kan vi ju se om det är jag som pulat ner nån bebis-tröja nån gång på fyllan i nån jacka jag trott var min upp i ramneå..?

2010-04-21 @ 21:49:19
Postat av: Patricia

haha, jag antar att det är min kära moster som skriver! ;) haha, det är en bra fråga! grejen är ju att jag har använt den ända fram tills dagen då vi for till thailand, och du har ju inte varit här sen dess! så det är hel-skumt alltså! haha, om den inte återfunnit sin ägare tills dess så packar jag med den ner :) PUSS

2010-04-22 @ 07:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0