I'll be dancing ..

Sitter på firman idag med, tro det eller ej! Har målat klart det sista på dörrarna nu och städat o gjort fint :)
Just nu sitter jag o väntar på att Krille ska sluta, vilket kan ta sjukt lång tid eftersom han slutade 21:30 igår!?!

Så jag kikar lite på internet och jag har kommit underfund med att om det är NÅN tjej överhuvudtaget jag skulle falla för är det fasen Lady Gaga, herrejesus vilken häftig människa! Jag är kär :) haha.
Hon syns verkligen i mängden, älskar hennes "nyare" låt + video, hur grym som helst eller vad? Frågan är om den här låten kan slå kärleken jag har för Bad Romance? maybe baby!



Patricia <3 Lady Gaga !

I knew you'd take all my honey, your selfish mother fucker!
haha, vem gillar dom INTE liksom? pusssss på dom säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0