Hemma..

Nu är jag tillbaka i lägenheten igen, ensam, precis som igår, vilket inte är lika kul!
Men men, det är sånt man får leva med då det är i hög tid för alla att byta till sommardäck, så dom har mycket att stå i på Willmans Däck :)

Har varit på arbetsförmedlingen idag och fått reda på att jag INTE kommer få praktiken på H&M iaf bara pga att jag inte får något bidrag, utan måste vara arbetslös och inskriven på arbetsförmedlingen 3 månader innan jag får börja praktisera. Så nu har min plan förändrats lite drastiskt.

Verkar som om det lutar till att bo hemma i sommar om jag nu får jobb på nipudden, vill säga, men det får vi hoppas! :) Känns skönt om jag skulle få bo hemma och sen försöka jobba mig till en praktik på H&M till hösten :)

Det gäller bara att hålla tummarna nu för mig!


Har kikat in lite grejer som måste införskaffas iaf ...



Grönt & Beiget nagellack, har redan rosa. Allt som är lite diskret, SÅ snyggt :)
Måste även skaffa beigeaktig o ljusblå ögonskugga! mm..



Drömpartyskorna och en helt underbar väska som måste skaffas, SNABBT! :)


Längtar så tills man får börja beställa hem grejerna!
Aja, nu kom Krille hem, vi ska börja fixa med maten nu.
Hörs snart igen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0