Helg!

Äntligen är det helg och Kristoffer kan komma hem till mig, längtar efter han!
Så det känns skönt, han är på väg hit nu, så snart dyker han nog upp i hallen :)

känns så skönt att vara hemma, här kan man slappna av och ta det lugnt, inget krav på att man behöver
städa eller diska eller nåt. Utan bara njuta av livet. Nog får man tråkigt ibland och gör ett ryck, men bara pga tråkheten man har :) så idag städade jag rummet, slet ur mig löshåret och färgade håret, så nu är håret nytt o fräsch igen! :)
Sen tog jag ut Cassie en sväng och vi lekte med bollen, men hon är så himla knäpp så efter ett tag kom hon självklart på att bollen var skitfarlig av nån anledning, så hon vågade absolut inte närma sig den något mer. haha, söthund :)

Imorgon ska jag FÖRHOPPNINGSVIS åka och hämta en skruttbil i Härnösand, haha, den var i princip gratis. Det ska bli skitkul och se hur den ser ut. GAMMBIL. men, är man fattig och desperat så är man :)
Men vi får se imorn, det var först till kvarn o det var en till som hade ringt.
Vi får se var det slutar :) såhär ser den ut....... (hihi)

Klicka för att se nästa bild

Har hört talas om en häst som är till salu nästa termin, fy va sugen jag är alltså!
Vi får se om jag kan samla ihop lite pengar och köpa den och stalla upp den nånstans i Umeå :)
ÅÅÅH va roligt det skulle vara :) hihi

Men som sagt, jag är en riktig drömmare, så. Vi får se vad det blir av allt :P hehe.

Men nu ska jag slänga mig i soffan, har så grymt ont i benen idag(?) på nåt konstigt sett.
Så nu ska jag vänta till Krille koommer :)

Hoppas allt är underbart med er!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0