Buzzz

hejhå!
idag har jag sovit hela dan i princip eftersom jag jobbat natt, vaknade vid 3, kastade i mig lite mat och sen bar det
iväg till Ramsele. Lämnade tillbaka farmors bil jag hade lånat och sen åkte jag till Anna-Carin. Vi satt o surrade i nån timme innan vi åkte upp till farmor och fikade och sen hämtade Ems och sen tillbaka till Anna igen och spelade buzz! Jag VANN!!!!! :D hehe, såklart! ;)

FÖRRESTEN, så har bebiströjan hittat sin ägare, jag pratade med Queenly och tydligen var det hennes gamla tröja från då hon var liten, hon hade lånat min jacka medan hon gick ut i logen. Vettetusan vad hon ska ha den till nu ! hehe

Näe, imorn kommer nog Krille hem, känns skönt !
Så nu ska jag ta o lägga mig i soffan o kika tv med lillebror och papi!

Sleep tight.
tjingepling!



Jag o anna från nån fest förra året!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

sv: Nej mobilen är så dålig! :(



Btw du är så snygg! Blir avis

2010-04-28 @ 18:27:25
URL: http://hahahanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0