Arbetsförmedlingen...

Idag var jag fanimig så sjukt trött, ville inte kliva upp! fy, men måste man så måste man!
Ska fixa till mig lite och sen ska jag pysa iväg på arbetsförmedlingen och visa mina betyg o intyg..
Har fasen inget intyg från Nipudden eller miljöteamet, så jag tänker försöka mig på att visa mina deklarationspapper, och hoppas att det räcker! Annars vettetusan vad som händer.

Idag ska jag heeeeeem till Edsele, bussen går kl 12.00, mormor ska skjutsa mig, men igår hade hon glömt det redan efter 5 min? Så jag vet inte, rätt vad det är så missar jag den också .. hehe.

Igår hade vi en sjukt trevlig kväll, grejerna vi köpte till Bernt var faktiskt jättefina och passade råbra!

Har upptäckt 2 parfymer iaf, en jag vill ha och en jag vill lukta på !



Calvin Klein - euphoria, luktar toppengott! Vill haaa..



Pamela Anderson - Malibu. Tror hon har två, pink malibu och blue malibu.
Den vill jag lukta på, tror den kan lukta gott, det tror jag enbart för att den heter malibu, haha.
För det godaste som finns i hela världen, som jag skulle kunna leva på ääääääär......



ÅH, detta tillsammans med ananas- juice är det underbaraste i hela världen, blir kär så fort jag
hör ordet "MALIBU"..........jisses.
Därför tror jag hennes parfymer kan lukta gott :) haha.

Aja, jag börjar bli småförkyld nu känner jag. usch.
Måste pysa på arbetsförmedlingen, NU!

TJING.

Kommentarer
Postat av: maja

tänkte att äntligen har hon ändrat bloggen så det blir lättare att läsa, min icke lika svårt nu med ;)superfina bilder (y) <3

2010-04-19 @ 19:26:59
URL: http://magnussonmaja.blogg.se/
Postat av: Patricia

haha, nej! jag tippar på att det är bakgrunden eller? ;P fasen, ska försöka ändra det!!!!

Hoppas du har det bra i cypern :D PUSSSS <3

2010-04-19 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0